Staff

2009.11.16. 23:47

 

Nos a staff jelentése, személyzet, beköltöztem a hoteltől különálló Staff Blockba, és elkezdtem mindenkivel megismerkedni, hát egy élmény:)

Dolgoznak itt thaiok, szlovákok, angolok, skótok, és nem utolsó sorban magyarok.

A Manager és a férje elmentek nyaralni pénteken, úgyhogy felszabadultan és nyugodtan mindenki teszi a dolgát a saját helyén és beosztásában, de erről majd később.

A 24-es szobát kaptam meg egyenlőre egyedül lakok benne, készítettem a beköltözés közben fényképeket, azokat is megmutatom nemsokára:), első dolgom volt felporszívózni és lefertőtleníteni az egész szobát, ki tudja talán otthonról hoztam eme szokást??:) ) köszi anyukám:D ). Nos miután kiköhögtem magam a zuhanyzó lefertőtlenítése után birtokba vettem az új kuckómat:) Új ágynemű, ágyazás és körbenéztem, hogy ki hol merre meddig található. Nos az egyik szomszédom egy helyi túlélő, már 2 éve itt van:) Ákos, aki egyedül lakik a szobájában már és van egy jó kis keybordja, nos nála szoktak lenni a bulik:) utána a sorban később kaptunk egy angol breakfast chefet ( reggeliztető szakácsot ) az Ő neve Albert, aztán következik egy magyar pár, Peti és Ági, utánuk a változatosság kedvéért egy fiatal magyar házaspár:) Feri és Viola, az Ő szembe szomszédjuk Chuck aki az én barmanagerem, és elindulunk visszafele:). Utánna Maria következik, neki volt egy thai szobatársa Fon, de azóta Ő elment és kapott egy skót lányt, a váltótársamat a bárban Jacquelyn-t, későbbiekben csak Jaci:), utánuk visszfelé egy thai par van, Alfi a srác és Pen:) ( pen jelentése angolban: toll ) a párja. Utánuk megint csak egy thai párocska volt Dew a srác és Gift ( gift jelentése angolban: ajándék ) a lány, de azóta elmentek már, és megérkezett helyettük egy magyar pár, Levi és Frida:) Nos a folyosó ezen részét kivégeztük:) A másik részén lakik Erika egy szobában Janaval aki egy szlovák nő, velük szemben Rab az éjszakai portás, mellette Viktor és Gyöngyi, itteni nevén Perl.

HHhuuuhhhhhh de alapos voltam, gyorsan meg is veregetem a saját vállam:)

Végül de nem utolsó sorban előző héten november 12-én megkaptam a portugál szobatársam aki honnét máshonnét mint Portugáliából származik Portó, vagy talán Oportó városából ( Azóta kiderítettem Tőle, hogy Portó a város neve, csak az angolok hívják Portónak)? A híres portói bor:) bár, hogy pontosabb legyek, az Ő kis városkája a hídon túlvan és Gaia-nak hívják. Amúgy mielőtt idejött Spanyolban dolgozott, most hirtelen nem is tudom, hogy hol, de mutatott képeket és egy csodálatosan szép tengerparti városkában ami a britek által nagyon látogatott, gondolom ott spanolt le a főnökeinkkel, szegény nem tudja, hogy mire vállalkozott.:)

Úgyhogy a staff blokkról hirtelen ennyit, nem egy 5*-os lakosztály de szerintem el lehet benne éldegélni. Nem tudom, hogy csak tűnik-e úgy, de eléggé nemzetközi csapatot sikerült összehozni itt, úgyhogy tanulok thaiul, skótul, és szlovákul, portugálul és nem utolsó sorban angolul tanulni..............

Azért megnézném, hogy mennyire figyeltetek?

Ki a mexikói kertészünk Pedro szobatársa?

Valamint Bélabá mellett jobbra ki lakik:??

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nekiavilagnak.blog.hu/api/trackback/id/tr851530769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dorcika1 2009.11.30. 22:12:13

ide mindenki csak párba megy? mi lesz így veled?:) bezzeg velem a pasim(most márcsak exem, nem akart jönni, mert nem kerülnénk úgysem egy helyre..)egy lúzer..volt:)
süti beállítások módosítása