Folytatás:)

2010.04.29. 18:56

 

Üdv Újra!

Nos már egy ideje melózok itt, rendes az egész hotel személyzete, a főnökség is kivétel ez alól az én főnököm, nade valahol minidg kell lennie egy seggfejnek, de hogy pont én fogjam ki?!? Ő róla annyit, hogy házas, a férje is itt dolgozik, de az egész hotel tudja,hogy a karbantartóval félrekúr. No mind1, amellett, hogy sötét tapló, még egy erkölcsi nulla is. Amúgy itt rendesen ellátnak minket kajával, van, hogy végez a konyha a vendégekkel, és hívnak minket, hogy menjünk, és tömnek-tömnek, hogy együnk még ezt és azt. Itt nem sajnálják mint az előző hotelban. De arról írok még bővebben, hogy más ne essen abba a hibába, és ne menjen oda...

Szóval épphogy végeztem a kajával, csörög a telefon, hogy menjek le desszertért:) Hát nem haláliak?

Azóta meg már kiváltottam a bérletem a helyi fitnessz terembe, ahol korlátlanul használhatom a fitnessztermet, az úszómedencét és a szaunát, és ingyen adnak törülközőt. Hát igen, lehet másképp is csinálni, nem úgy mint otthon. Sokszor mindig rácsodálkozok, hogy hát igen lehet másképpen, jobban és egyszerűbben csinálni, nem kell mindig a népet leszivatni valami hülyeséggel.

Leadtam a barátnőm önéletrajzát, remélem most már minél előbb jöhet Ő is és együtt lehetünk, még teszek ez ügyben lépéseket.

Nos hirtelen akkor ennyi, most már beindítom a motorokat, és gyakrabban fogok jelentkezni. Legyetek rosszak!!!

 

Ciaooo

A bejegyzés trackback címe:

https://nekiavilagnak.blog.hu/api/trackback/id/tr901962556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Đaermon 2010.04.30. 11:03:36

Ez nem hangzik rosszul! Jó légy!
És írd a blogot folyamatosan.
P.Laci
süti beállítások módosítása