Élménygyűjtés

2009.11.25. 19:04

Ezen a héten szabad vagyok, csak ezt a kedves főnöknőm elfejtette közölni, mert ha szól én most otthon nevetnék közöttetek.... Így is megnéztem a gépindulásokat, de sajnos horribilis árak is voltak, valamint nem voltak nekem annyira megfelelőek.                      Így maradtam itt, és 1 napos kirándulásokat csinálok magamnak, felfedezem a környéket, utazok mindenfele, és gyűjtöm az élményeket:) a mai nap pl: ********** voltam:)     Így a következő blog bejegyzésem pénteken vagy szombaton várható, abban kaptok bővebb ízelítőt és érdekességeket újra, lesznek közöttük egész aranyos érdekességek és meglepő dolgok.

Addig is jó egészséget és vigyázzatok magatokra!!!!

Ciaooo

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nekiavilagnak.blog.hu/api/trackback/id/tr391552253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása