Szétküldtem a levelet, megtudtátok a blog címet:) Üdvözöllek titeket, nos ez lenne az, ahogy írtam a legelső bejegyzés legalul található meg, és a legutolsó legfelül.

Akit még érdekel és tudtok Róla annak szóljatok légyszíves, most rengeteg embernek elküldtem, de szerintem így sem mindenkinek...

Jó olvasást és köszönöm, hogy itt vagytok.

 

Ciaoooo

A bejegyzés trackback címe:

https://nekiavilagnak.blog.hu/api/trackback/id/tr681542400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Đaermon85 2009.11.22. 08:15:25

Na köszi, hogy szóltál róla.Én már olvasom :)
Jó légy ott kint! (ill annyira ne)

Üdv, Daermon (P.L.)

Brygy 2009.11.22. 22:20:20

jó volt olvasni, érdekes dolgok vannak ott kint:)
vigyázz magadra azt várom a következő beszámolót.
puszika

Niklaus 2009.11.23. 19:02:21

SZIA!
TÉNYLEG ISTENI OLVASNI SOKAT MONDO ÉLMÉNY BESZÁMOLO!íGY KICSIT MINDENKI BELEKOSTOLHAT A KINTI ÉLETBE!:)
AZTÁN DÖNTSÖN KEDVE SZERINT,HOGY Ő IS LESZ ILYEN BEVÁLLALOS MINT MAGA A SZERZŐ!
EMBEREK Ő MEGLÉPTE SIKERÜLT NEKI!MI MIRRE VÁRUNK!?

Physio 2009.11.23. 19:21:19

Csak hogy csatlakozzak az előttem szólókhoz, olvasom a blogot. Olvasom, olvasom és kicsit irigykedek.De csak kicsit :) Csak ügyesen ott kinn és vigyázz magadra.A nyaktörés meg ne legyen napi program!!!(bár azért itt vagyok, ha kellek, de na) Ja és arról miért nem írtál?:)
Alig várjuk a következő történetet.

Acqua 2009.11.23. 19:58:54

Köszönöm, hogy írtatok, nagyon jól esett, de azért ha ismerősök vagytok egy monogrammot fűzzetek hozzá, hogy tudjam ki tisztelt meg a figyelmével:D
Ha összejön akkor már ma lesz új bejegyzés, épp most dolgozok rajta.

Acqua 2009.11.23. 20:11:40

Kedves Niklaus és Physio! Köszönöm soraitokat, el kell mondanom, hogy nem mindig jó ha olyan az ember mint én:D, nem tudom, hogy ismersz-e/ismertek-e? Igaz, hogy sikerült, de lehet, hogy nem a legjobb helyre, de majd alakulnak a dolgok, a blogban nem fogok sokat panaszkodni, szakítani akarok azzal a sokat panaszkodós magyar hagyománnyal. Úgy tervezem, hogy mindig a munkahelyváltásaimnál lesz egy nagy felháborító/leszoló/kiveséző/kielemzés amiben megmondom a frankót, de ez még csak terv. Physio, az utolsó előtti mondatodban mire célzol: "arról"? Nem vágom...

Physio 2009.11.23. 21:05:30

Kedves Aqua:)!
Nem arról szeretnék hallani, hogy milyen kedves, rendes ember voltam, mert kaptál feladatokat, hanem hogy a nyakaddal mi történt.Tudod ami miatt hívtál is. Így már talán tudod ki vagyok:)(pszt elárulom:Pötyi)
Írj csak, mi meg majd nagy örömmel olvassuk. Ciao:D:D

Nitaaa 2009.11.25. 13:46:58

Jó olvasni, ahogy írsz az élményeidről....
Várom az újakat :)
Puszóó

Niklaus 2009.11.25. 19:19:13

SZIO KEDVES ACQUA!
MÁR NAGYON VÁROM A FRISS SZTORIT!!:)

KIVÁNCSIAK VAGYUNK MINDENRE,ÉS NEKED IS HASONLÓ JOKAT MINT AHOGY TE IS KIVÁNOD NEKÜNK!
CIAOOO (K)

Acqua 2009.11.25. 20:42:10

Szia Niklaus!
Már van jónéhány friss sztorim, leírva is, csak még kiegészítem őket, és akkor rakom fel.
Amúgy arra kérnék minden fórumozót ha ismer, akkor az első hozzászólása után írja oda a nevének a monogrammját, hogy tudjam ki a fene is az:)
Ciaooo

dorcika1 2009.11.30. 22:30:38

Szia. Írtam már pár kommentet, Dobre Dóri vagyok:))) Én is várom a sztorikat, aztán lassan én is megint útrakelek,ezért nem tom még h jutok nethez, de majd kiderül. na pusz
süti beállítások módosítása