2. nap

2009.11.16. 23:19

 

Másnap 11 órakor kezdtem, előtte reggeli, és gyorsan bemutatkoztam szépen angolul ahogy illik egy asztalnyi staffnak és bemutatkozott mindenki magyarul... OK..... nice to meet you:) Szóval a magyar különítmény egy részét megismertem és már egyből kevertem is a neveket:) Ezen a napon egyedül nyitottam a bárt, úgyhogy gyorsan kitaláltam mit és hogyan kell csinálni, merítve a régi tapasztalatokból:) 12 környékén már meg is jöttek az első vendégek, egy idős pár, rendelés felvétel után szokásos kérdéssel nyitottak, honnét vagy? Mikor kezdtél itt? Áááhhh közel laksz otthon Ausztriához? Tudsz németül? Úgyhogy átváltottunk az öreg bácsival németre, kiderült, hogy a fia Ausztriában jogász, és tudok-e más nyelvet-ééé?? Igen válaszoltam olaszul:) Nos nekiálltunk tőszavakban olaszul beszélgetni:) Ezek után megkérdezte az öreg Úr, hogy franciául tudok-e? Nahh mondtam, hogy nem, erre már mindketten felnevettünk. Úgyhogy ennyit a második napról. Beosztásom szerint 11-15ig aztán 18-22ig melóztam, jó volt.

Amit nagyon megszerettem, hogy tilos a dohányzás minden ilyesfajta helyen úgyhogy este nem dohányfüstösen mentem vissza a hotelba, jahhh gondolom már nem is kell mondanom, nem szoktam rá és nem is fogok, Sőőt, mondhatni nagyon utálom a cigi füstöt.

De a jó szivart néha nem vetem meg, főleg ha egyenesen Kubából hozzák nekem:))).

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nekiavilagnak.blog.hu/api/trackback/id/tr311530719

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dorcika1 2009.11.30. 22:25:13

nekünk ugyanez volt, amikor a staff-os ebédlőben leültünk, bár csak egy magyar srác volt. Amúgy a személyzetnek nagyon mostohakörülmények voltak. amikor megkaptuk a szobánkat, ahol már egy bolgár csaj élt, akkor én is lefertőtlenítettem mident, mert tele volt hangyával a kis kempingágyam:))))
süti beállítások módosítása