Return

2011.09.19. 16:49

Kedves Olvasóim!

Igen már nagyon régen jelentkeztem és ritkábban is lesznek a bejegyzéseim is. Megmagyarázom. Most már annyira normális szinte számomra, hogy itt vagyok és azt csinálom amit, hogy nem érzek benne már annyira közölnivalót, valamint a kevéske visszajelzásből is az jött le, hogy egy kicsit érdektelen lett a blogom. Ahogy nektek otthon sem jelent semmi érdekeset az, hogy elmentek bevásárolni, találkoztok barátokkal, elmentek hétvégén buliba, ugyanígy nekem sem jelent sok érdekességet a mindennapok rutinja. Persze az utóbbi idő is éppen annyira volt mozgalmas számomra mint azelőtt. Elmentem nyaralni a barátnőmmel 2 hétre Mallorcára, és csodálatos volt. De előtte 1 hét otthon úgyhogy hatalmas felüdülés volt az egész. A barmenegerem felmondott, úgyhogy elkezdődnek majd a hatalmi harcok a bárban, csak most azzal a különbséggel, hogy nem kívülről fogom figyelni, hanem a résztvevőjeként, mivel jelenleg itt én vagyok a rangidős, én tanítom be az embereket, és akik szóba jöhetnének, és jönni is akarnak, mindkettőt én tanítottam be:) úgyhogy érdekes lesz. Januárra megint bezár a hotel, úgyhogy irány haza. Októberben minimálbér emelés lesz, tehát a mostani 5,93 font/óra helyett 6,08 lesz az órabérünk, de ezzel együtt a szállásunk is drágul szerintem irreális mértékben, mivel majdnem megduplázódik akárhogy is nézem. Így az emelést sőt még többet elvisz a szállás drágulás... és még sorolhatnám, de ezt majd legközelebb.

Találkozunk még ebben a hónapban, ugyanitt :)

A bejegyzés trackback címe:

https://nekiavilagnak.blog.hu/api/trackback/id/tr383238742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása