Zajlik az élet

2010.09.21. 19:18

Más cím nem is jutott most eszembe:) úgyís rég írtam, most is "dióhéjban " egy kis összefoglaló. Nos... Barátnőm kijött, nekiállt pincérkedni, túlvagyunk a kezdeti nehézségeken, én pedig nekiálltam a bárban dolgozni végre...

Nemsokára énis felszolgálok és akkor csupa öröm és boldogság:) Kaptunk egy közös szobát, kitakarítottam kifestettem, egyre jobban kezdjük belakni, ez onnét is látszik, hogy már nem férünk el benne. Voltunk nagy ruhabevásárláson is, ki-ki talált magának kabátot, polót, pulcsit, cipőket, egyebeket. Úgyhogy költöttünk rendesen:)

Sokat jártunk Glasgowba is, volt múzeum látogatás, kedvenc nyugatiasodott kínai kajáldám felkeresése, ahol svédasztal van és rogyásig ehetjük magunkat, és nagyon finom és érdekes kínai, thai, japán, és angol ételeket ehetünk.

Nos hirtelen ennyi, mert szokás szerint sietek, veletek mi a helyzet? Mindenki olyan csendben eltűnt.

A bejegyzés trackback címe:

https://nekiavilagnak.blog.hu/api/trackback/id/tr942313200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása