A szerdai nap után korábban lefeküdve, ( hajnal 4-kor már ágyban voltam esküszöm!!:) ) Egy kicsit megfáradva de sikeresen korábban felkeltem mint tegnap, elkészültem ( már vagy huszoniksz éve ), és indulás Falkirkbe, a The Falkirk Wheel-hez. ( jelentése: A Falkirki kerék, lényege, hogy 2 folyó ( inkább mesterséges csatorna ) találkozik, csak nagy a szintkülönbség, és nem zsilipes rendszerrel oldották meg, hanem megmutatták a világnak, hogy mekkora vagányok is valójában. Lényeg az, hogy készítettek egy liftet, úgy néz ki mint egy 8-as, az alsó szárába bemegy a hajó, elforog a tengelye körül, és már hopp fent is van az ember, közben viccelődik az idegenvezető, videó vetítés van, végül fent megfordul a hajó és a folyamat ismételt lezajlása után „beparkol”, és mindenki mehet a dolgára. A világon az egyetlen, és nagyon alacsony energia fogyasztása van, majd utána nézek, és leírom. Egyébként irgalmatlanul hideg volt, és szokásához híven megint esett az eső. Már meg sem lepődök és eléggé megszoktam ahhoz, hogy ha látom, hogy esik, csak felteszem a kapucnit, és megyek… Ezek után Stirling, ahol már sokszor jártam, és mivel még mindig kegyetlen hideg volt és szakadt az eső, így a plázában vásároltunk, utána pedig a könyvtárban megvártuk a buszt és indulás haza. Este a szokásos 17 órai kezdéssel vacsi, aztán a szobámban siestáztam, filmet néztem, és a blogomat írtam előre megJ.

A bejegyzés trackback címe:

https://nekiavilagnak.blog.hu/api/trackback/id/tr991629399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása