Orvoslátogatás

2009.11.27. 19:56

Ahogy a címben is benne van, IGEN! Ezt is összehoztam. Egy vasárnapi napon felkelés után a falnak támaszkodva reccsent egyet a nyakam és kész…. Jobbra nem tudtam fordítani a fejem, így csütörtökön elmentem dokihoz. A hotelhez képest a falu első háza az orvosi rendelő és egyben patika is. Nálunk a recepción megkérdeztem, épp olyan nap volt, hogy nem kellett előzetesen időpontot egyeztetni így csak beestem, kitöltöttem egy formanyomtatványt, és vártam a dokira. 10 perc múlva én kerültem sorra, bekísért a rendelőbe, elmondtam neki, hogy: Bocs, de nem a helyi erőt képviselem, és az angolom nem perfekt, de azért megértjük majd egymást. Kedvesen biztosított róla, hogy semmi probléma, majd lassabban fog beszélni, és nem hadar, úgyhogy innét már látszott, hogy nem én voltam az első külföldi betege. Elmondtam a panaszom, megvizsgált, felírta a gyógyszert, amúgy idegbecsípődést állapított meg, és mehettem a patikába. Mire odaértem már ki volt készítve a gyógyszer, kifizettem és by-by. Itt ahogy látjátok elég gördülékeny volt a rendszer, és bivalyerős fájdalomcsillapítót kaptam, amit már ott eldöntöttem, hogy nem fogom beszedni mind… amúgy 21 napos adag volt. Végül következő hét vége fele elmúlt a fájdalom. Addig én voltam a helyi rokkant és terminátor, mivel jobbra csak úgy tudtam nézni, hogy a felsőtestemmel fordultamJ, úgyhogy kaptam is érte eleget, de sebaj, elmúlt, és remélem soha többet.

Közben amúgy dolgoztam, vártam az első fizumat, mivel itt általában heti fizetés van, természetesen én kifogtam azt a helyet ahol havonta fizettek. Nekiálltam laptopot keresni, végül találtam is egy nekem megfelelőt, bementem Stirlingbe a boltba, de nem volt készleten, így  a srác ajánlott még néhányat, és az egyiken átsiklott, de megláttam a tulajdonságait, és végül megnéztük, és sok mindenben jobbnak bizonyult az általam kiválasztotthoz képest, … árban is…, de végül azt választottam. Úgyhogy aznap pénteken meg is vettem, és hétfőre már a boltban várt, csak nem tudtam elmenni érte, és hét közben aki ment Stirlingbe, az egyik emberke a számlát hagyta itt, a másik lekéste a busztJ úgyhogy el voltam átkozva vele, amúgy a mobil netet már pénteken megvettem így az a szobámban röhögött addig. Végül pénteken volt szabadidőm, de csütörtökön Feri is bement a városba, és Ő el tudta hozni, úgyhogy : Kössz Frank! Így végül sokat várva de megkaptam, és inéttől kezdve elkezdhettem újra száguldozni a világhálón. El sem tudjátok képzelni, hogy milyen érzés 1 hónapon keresztül heti 1 órákat netelni, azt is 3 fontért egy lassúcska gépen a Postán… így már arra sem kell költenem, kényelmesen a szobámból is meg tudom nézni a mailjeim, feltéve ha nem rossz az idő és az égiek is úgy akarják. Amúgy egy piros betűs szolgáltatóét használom, és havi 1 giga letöltéséért fizetek 15 fontot, nem a legjobb, de jó lesz ez is. A neve aranyos: TopUp & Go ( az én fordításomban: tölsd fel és menj/netezz ).

Közben kérdezgetik otthon, hogy mi itt a helyzet, mivel a híradásokban hatalmas esőzéseket mondtak ide, árvizet és stb… Nos, a helyzet az, hogy jobban esik, árvíz van, a zsákokat kikészítették a faluban a boltok bejáratához, sokan gumicsizmát húztak és az élet megy tovább, semmi különös, ez itt már megszokott.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nekiavilagnak.blog.hu/api/trackback/id/tr731557192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Physio 2009.11.27. 20:54:50

Éééés itt a nyakas Story jeje:D

dorcika1 2009.11.30. 21:53:24

szia. nekem még vannak emlékeim arról, amikor cserediákként bolognában voltam és mindennap megküzdöttem a téren a pár órás nettel. Lehet most sem lesz jobb a helyzet a hegyekben:)
süti beállítások módosítása