Kirándulás az ismeretlenbe

2009.11.17. 21:16

 

Az érkezésem utáni hetekben rengeteget jöttem-mentem kirándultam, nem mintha manapság nem tenném:)

Rengeteg helyen jártam, felfedeztem a környéket, megnéztem végre Glasgow-ot, és találkoztam egy aranyos, rendes magyar párral, együtt megnéztük a bevásárló utcát és rengeteg boltot, beszélgettünk adománygyűjtőkkel, és betértünk egy otthon is megtalálható gyorséttermi lánc egyik éttermébe... K-val kezdődik és C-vel végződik valamint a két betű közt egy F van. Ettünk egy jót ás irány újra nézelődni/vásárolni, aztán 17 órakor elváltak útjaink, ők mentek el vonattal én pedig busszal kis falucskámba.

Mindezek után jártam a David Marshall Lodge-n amely egy emlékhely és ott kezdődik a Queen Elizabeth Forrest Park, amely kiről másról van elnevezve mint Erzsébet királynőről. Nagyon szépen kialakított erdei ösvényekkel Go Ape-zési lehetőséggel lehet elkezdeni itt a kirándulásokat. A Go Ape amúgy sok kötél kifeszítve és végig lehet rajta csúszni később mászni miközben az ember be van kötve, nagyon jó kis lehetőséget nyújtva egy kis kikapcsolódásra, később még kipróbálom... Mindezek után elsétáltam a Fairy Knowe-hez, amely egy fa egy hegy tetején ahol sok zsinór van kifeszítve, ezekre pedig személyes tárgyak vannak kiakasztva és kívánság szallagok vannak rákötve. Nagyon érdekesen nézett ki, úgy éreztem magam mint aki épp a Mount Everest megmászása előtt a kifeszített kis zászlók előtt sétálgat. Közben hogyhogy nem rám esteledett, így már a sötétben botorkáltam le a hegyről és mentem el a temetőbe, de csak úgy, hogy ellentétes irányba indultam el direkt ahonnét jöttem, még nem akartam visszamenni a szállásra. Végül így egész véletlenül megtaláltam a temetőt, készítettem 1-2 esti képet aztán megindultam a szokott úton visszafele a faluból. A szokott út amúgy egy 1 mérföldes út ( 1.6 km ), az autóút mellett kivilágítatlanul, úgyhogy elég kellemes végigsétálni holdfényben vagy anélkül:) este vagy épp éjjel. Nem is értettem, hogy miért vettek itt a legtöbben valamilyen lámpát:), nos lassan de leesett.

Az elkövetkező napokban sokat dolgoztam, sok érdekes vicces szitu történt velem, mint például amikor egy fekete/néger ( kinek, hogy tetszik ) nő kért tőlem Black Stellát... megértem pislogni a pultban, mivel ugyebár a csapolt Stellának csöppet sem volt fekete színe:) Így hát segítséget kértem a hölgyeménytől, és egyben feladtam neki a leckét, hogyha ilyet szeretne inni akkor magyarázza el, hogy hogyan is tudom elkészíteni, vagy hoppon marad:) Nos a magyarázat: Stella+ Black Currant szirup........... ÁÁáááááááááááhhhhh hajtépés:)

Amúgy az angolok is kevernek mindent mindennel mint a németek, hhhuuhhh, németben az volt a kedvencem amikor a fantát öntették össze a kólával fele-fele arányban és az volt a Speci-jük. Vagy a sört kólával és az volt a Mohren, otthon talán Dízelként ismerjük... Nos itt a sörhöz szoktam lime ( zöldcitrom ) szirupot önteni, vagy a Lager Top-juk az Világos sörből ( Tennent's, vagy Stella ) és hozzá öntött Schweppsből áll. De még a Guinness-t is van hogy összeöntik más sörrel ( ppfffhhhuuhhhh ). Bocsesz, még itt sem szeretem a sört, pedig a managerem végigkóstoltatta velem egyszer amikor szombat hajnalban 3-kor bezártuk együtt a bárt, kényszerített:))))))) de téééényleg:), elindultunk balról-jobbra, de szerencsére visszafele már nem vettük az irányt, inkább nekiálltunk vodka-kólázni, és bacardi-kólázni ( hhhhhmmmm Bacardi fan vagyok:) ) Ha még nem tudtátok, otthon amint belépek a szobámba egyből balra a bárszekrényem fogad, tele-tele finom koktél alapanyagokkal, amik félek, hogy amíg távol vagyok addig néhány feldobja a pacskert.... ez után pedig az első polcon sorakozik a Bacardi gyűjteményem, kezdődik egy 2 literes Bacardi-s üveggel, aztán van 1 literesem is és kétfajta 7 dles üvegem is:), valamint mindenféle bacardis pohár, van olyan amit Tom " Dangerous" Dyertől kaptam, bár akkor még az általa készített koktél is benne volt. A Srácról annyit kell tudni, hogy nagyon fiatal és a világ egyik, ha épp nem a legjobbja flairben. Egy vadállat, ha már fele olyan szintre érek mint Ő akkor már jó:)

Nos ha hazamegyek egy koktél party? Jönnétek?

Ááááhhhh ugyan, inkább kihajigálom az üvegeket:)))

 

Szerző: Acqua

1 komment

Címkék: kirándulás

A bejegyzés trackback címe:

https://nekiavilagnak.blog.hu/api/trackback/id/tr661532894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dorcika1 2009.11.30. 22:07:10

na az tök jó lehetett, mármint , hogy találkoztál a norbiékkal. amúgy én mennék a koktélpartira. nagyon bátor vagy, hogy egyedül nekivágsz felfedezni a környéket. Én ettől azért félnék. De ugye Krisz, lesz majd azért valamikor valaki aki hozzánkcsapódik. Reménykedem.
süti beállítások módosítása