Csöppnyi bemutatkozás

2009.11.16. 23:10

Kis bemutatkozás képen, hogy aki nem ismer kapjon egy szeletkét belőlem:

Dolgoztam Olaszországban, Németországban, Ausztriában, Magyarországon:D és most Angliában ( ?!?! ) azaz Skóciában vagyok:)

Nagyon sok előzménye van, hogy miért tartok itt, de először a közelmúlttól szeretném kezdeni, egy nap azon találtam magam, hogy vonatozok Budapest felé, egy szombati napon, hogy aztán másnap repülőre üljek és irány Glasgow. Nos leszálltam Glasgowba vagyis inkább mellette Prestwicken 30 perc vonatozással jutottam be Glasgowba, megismerkedtem még egy rendes magyar sráccal a peronon, és egészen a glasgowi Bus Centerig együtt roptuk:) Utána irány busszal Balfronba, aztán jeleztem jelenlegi vendéglátóimnak, hogy megérkeztem akkor küldjenek ki értem valakit, addig a szemerkélő esőben sétálgattam egy kis falucskában. Taxi megérkezett és irány a Hotel:).

Nos megérkeztem, a kedves manager egyből körbevezetett, étellel kínált és kezembe nyomott egy formanyomtatványt, vagy 30 oldalt, hogy ezt olvassam át és utána a 6 oldalnyi tesztet töltsem ki. OOhhhh míííly kedves gondoltam, csupa törvény és szakszöveg, úgyhogy a 121-es szobában beizzítottam a telefonom és kedves kis ( ?!?! nemsokára a fejemre nő:) ) húgocskámtól aki nem mellesleg a Pázmányra jár anglisztikára ( miért is nem Ő jött ide ki:)?? )kérdeztem, hogy ez mit jelent az mit jelent....

Utána fáradtan az ágyba és következett a másnap.

Először is átnéztem a managerrel a kedves kis olvasmányt ami arról szólt végülis, hogy kinek adhatok italt, kinek nem, mikor mit kell csinálni, többek közt van egy úgynevezett unit rendszerük amiben megadják, hogy egy férfi vagy egy nő mennyit ihat egy nap, és minden alkoholnál ki lehet számolni az értéket. Nos miután kitöltöttem előtte a teszteket, néhol csöppet leizzadva megkaptam a munkaruhám, a fekete ingeket, még jó, hogy a közvetítő fehéret mondott, és hoztam belőle dögivel..... és aznap hétfőn már 6 órakor munkába is állhattam, de előtte még megismerkedtem a barmanageremmel Chuckal. Kérdések tömkelegével gyorsan be is temettem:) ez mi az mi, ez hogy müxik az, hogy müxik, ezt hogyan készítem stb.

Van vagy 6 fajta csapolt sörük, ezeken kívül van még üveges is, és sokféle más ital és skót whisky természetesen:) Mindet most nem fogom tudni fejből felsorolni, majd mindent sorjában:) Nos nekiálltam 6 órakor dolgozni, az emberek rendkívül kedvesek voltak, ugyebár a kiejtésemből azonnal tudták, hogy nem a helyi erő kötelékébe tartozom és a rendelés után ár kérdezték is: Where are you from? Honnét való vagy? és jött a Wwwoooowwww Hungary?? Mióta vagy itt?? Első napod?? Még nagyobb WwwoowwWWW:) Nos hiába is szépíteném nem volt tökéletes az első napom, de amikor 22 órakor végeztem és mentem ki a bárból, akkor akik már az utolsó dupla whisky-t itták éppen még gratuláltak, hogy jó voltam csak így tovább. Aztán fáradtan tele örömmel a hotelszobámba mentem és alvásalvásalvás:)

A bejegyzés trackback címe:

https://nekiavilagnak.blog.hu/api/trackback/id/tr221530701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dorcika1 2009.11.30. 22:21:29

A nem túl hosszú, de annál tartalmasabb Ciprusi kiruccanásom során, én is ezeket a mondatokat hallottam. Úgy hogy ráadásul 0 gyakorlatom volt a pincérkedésben.
süti beállítások módosítása