Régen volt hogy is volt

2011.06.15. 15:55

Régen néztem rá a blogra, úgyhogy most pótlás következik. Amióta nem írtam érkezett pár új ember, meg mennek el folyamatosan az emberkék, az igazgató fia aki itt dolgozik/dolgozott 12 évet írt alá a hadseregben, amit 4 év után felbonthat és tankvezető lesz, a másik fejesünk lánya pedig visszamegy az egyetemre úgyhogy lesz némi átrendeződés. Ebből csak remélhetőleg mi/én pozitívan fogunk kijönni. Nemsokára elkészülnek a bálteremmel is ami tízenakárhány évig üresen állt és egyszer csak gondoltak egyet: Ezt fel kell újítani és nekiláttak... De ahogy csinálják és tervezik. Aki már látta már most röhög a hibákon,hogy: Te jóó ég!!! Például: A színpadon nem fognak elférni a fellépők az már most látszik, nem lesz jól kialakítva a bár és az ülőhelyek. 5 nap múlva már el kéne kezdenünk berendezni a bár részt, mondjuk még nincs is kész, és most kezdtek el gondolkozni, hogy: Hoppáré, lehet meg kéne rendelni a 2. bárnak a teljes felszerelését?!? Hát igen.. kéne... úgyhogy ilyen és ezekhez hasonló dolgokra gondolva dolgozunk, és legalább jókat röhögünk rajta, és mosolygunk:) ez is pozitívum, nemde? A másik dolgok ami nagyon jó történt velem, hogy megtörtént a kiértékelésünk, először saját magunkat kellett kiértékelni, úgyhogy oda már beírtam, hogy ha a cég is rábólint én szívesen lképegetnék tovább a ranglétrán. Ezt végül a főnököm is jóváhagyta, és megírta, hogy nagyon jó főnök válna belőlem, meg, hogy jól be tudom tanítani az új embereket is, ( a következő bárost már javarészt én tanítottam, hálás is érte ) úgyhogy ez is nagyon jól alakult. Megvan a szabink is, 1 hét otthon, 2 hét Mallorcán úgyhogy tökéletes lesz:) Már alig várjuk/várom. Nemsokára élőben is megdumálhatjuk, hogy hogy menneke a dolgok otthon, addig is szép időt és viszlát nemsokára!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://nekiavilagnak.blog.hu/api/trackback/id/tr542986408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása