Új év, új esélyek

2011.03.20. 19:10

Visszajöttünk és egy kis szerencsével, én már báros szerződést kaptam, és a bárban kezdtem el dolgozni, hát mit ne mondjak 1000X jobb mint a szobatakarítás, arról nem is beszélbe, hogy ez legalább szakmám. Plusz egy kis szerencsével pedig úgy alakult, hogy a főnökön kívül én lettem az egyedüli rendes báros, mert a másik felmondott, mert talált munkát magának a szigeten, így már heti/havi sok órában ami itt azt jelenti, hogy elérem a heti 40 órát dolgozhatok és ez nagyon jó, mert a pénz is rendesebben jön, nem beszélve arról, hogy a borravaló is jóval több lett így. Pedig az előttem lévő bárosok még panaszkodtak is, hogy milyen rossz a borravaló... Mondjuk egyenlőre itt most all inclusive van ami azt jelenti többek közt, hogy a vendégek délután 7:30-10:30-ig az alkoholos és mentes italok egy részét ingyen fogyaszthatják. Ilyenkor elég nagy sorok vannak, de a jó bárosok/munkatársaknak köszönhetően ezt gyorsan le tudjuk dolgozni. Úgyhogy egyenlőre így vagyunk, március végével vége az all inclusive-nak, akkor majd kíváncsi leszek, hogy mindez hogyan is alakul. Egyenlőre ennyit rólam, és sok szerencsét nektek!

Ciaooo

A bejegyzés trackback címe:

https://nekiavilagnak.blog.hu/api/trackback/id/tr32756681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tinman 2011.06.07. 13:00:13

Igazán írhatnál erről a "magyar magyarnak farkasa" jelenségről... már jó régóta ígéred.

Acqua 2011.06.15. 16:09:12

oké, írok erről:) igen, ezt is ígértem és még pár érdekes dolgot, mint pl: munkakezdés, milyen papírt és kitől kell beszerezni stb:), az után a bejegyzés után sokan kiakadnak majd rám, érzem előre:)
süti beállítások módosítása