Változások

2010.08.02. 18:41

 

Mint ugyebár mindig mindenhol vannak változások, Norbi és Gyöngyvér elmennekL ez nagyon elszomorító, de ugyebár minden rosszban is lehet egy kis jó, így most a barátnőm ki tud jönni, már alig váromJ Megvettem neki a repjegyet, már csak azt sajnálom,h nem előbb. Úgyhogy Ő most a készülődés lázában ég, és minden baja vanJ. Azért megnézném repülés közbenJJJ. Jövő héten fog megérkezni hozzám, kapunk együtt egy szobát , már meg is néztem, hát kell még alakítani rajta, de mire megjön remélem én már ki tudom takarítani és át tudom alakítani úgy ahogy akarom. Úgyhogy szurkoljatok, amúgy munka megyeget, már 4 hete dolgozok off nap nélkül, már érzem magamon, hogy fáradt vagyok, és ingerült… de sebaj, ezen a héten már szentem lesz szabadnapom, elválik.

Hirtelen ennyi, szurkoljatok!!!!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nekiavilagnak.blog.hu/api/trackback/id/tr952193848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása