Villámlátogatás otthon

2010.06.24. 13:21

 

Kaptam egy lehetőséget, hogy egy kis időszakra elmenjek szabira, és igent mondtam, hogy haza mehessek, így aznap gyorsan repülőjegy vétel, egyeztetés, hogy akkor mikor menjek vissza, egy kis huza-vona, hogy ekkor meg akkor… de végül minden rendben le lett zsírozvaJ. Anyunak megmondtam, hogy ne árulja el senkinek, mert meglepiként szeretnék megjelenni, így még a hugimnak sem lett elárulva, hogy megyek hazaJ Olyan jót nevettemJ, neki ezúton is gratulálok az eddigi sikeres vizsgáihoz és kívánok neki sok szerencsét a továbbiakhoz!!!
Aztán megint sikeresen átszeltem a szigetet, 13 óráig a vulkáni hamu miatt le volt zárva a reptér, de az én gépem 16 óra után repült így azt megúsztam, a tervezettnél 30 perccel kb előbb leszálltunk, így már én vártam az ősöket a reptéren és nem ők engemJ. Másnap meglepiként berobbantam barátnőm életébe,  úgyhogy megvolt az öröm. Aztán megint rengeteg élménnyel gazdagodtam, jártunk sokfele, sokat lustálkodtam, motoroztunk, buliztunk, találkoztam és beszélgettem az ismikkel, így újra rengeteg élménnyel gazdagon térhetek vissza a munkához.
Végül ahogy érkeztem úgy mentem is el, csendben felszálltam egy nap a vonatra senkinek se szólva és miközben robogtam a nagy Faluba, közben kicsit szomorkásan de mégis valahol boldogan írom ezt a bejegyzést.

A bejegyzés trackback címe:

https://nekiavilagnak.blog.hu/api/trackback/id/tr72106397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása