:)

2010.06.05. 18:17

 

A lustaság fél egészség, de én mindig is törekedtem a teljes egészségre:)

Nos úgy alakult, hogy kedden megkérdezték tőlem, hogy nem-e akarok elmenni 2 hét szabira jövő hét hétfőtől? Hát dehogynem! Repülőgépre foglaltam gyorsan jegyet, oda-vissza, és nem is került sokba, pedig ey héten belül voltam:) Aztán szóltam otthon,hogy senkinek se mondják el mert meglepi akarok lenni, hát sikerült:).

2 hét lehet soknak tűnik, de azért gyorsan elrepült, és egyszer csak arra eszméltem, hogy ülök a vonaton és olyan csendben el is húztam ahogy érkeztem:( de ne menjünk ennyire előre. Tehát mi volt otthon? Buli, motorozás:) étterem a bojszóval:) és alvás-alvás, és soksok élmény program találkozni azokkal akikkel össze tudutk hozni akár csak egy órára is, és próbáltam eleget tenni az elvárásoknak is, ide-oda mentem. Ferrari piros autómnak olajcsere egyebek:) meghajtottam, és mennyire jó volt, végre újra kormány mögött ülni, ablak leteker és go. De azért motorral ugyanezt:) Elindultunk és hipp-hopp már Csornán is voltunk:) hogy mennyire élveztem/élveztük.:)

Valamint hoztam egy döntést, lehet Nektek nem nagy szám, de úgy döntöttem, hogy egy kicsit szélesebb körben is megismertetem a blogomat, volt rá igény hát meglátjuk, aztán lehet fikázni, lehet utánam jönni és koppintani, utánozni, és szidni...

Úgyhogy akik most kapcsolódnak be, azoknak: Lentről felfelé kell olvasni a blogot, úgy van az időrendi sorrend:) és kérem a kommenteket, miről akartok hallani milyen dolgokról esetleg, és akkor arról is írok fejezeteket.

Amúgy mi van veletek? Írjatok, telóm megvan e-mailem évek óta ugyanaz, stbstb

A bejegyzés trackback címe:

https://nekiavilagnak.blog.hu/api/trackback/id/tr792058997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása