II. felvonás

2010.04.10. 17:58

 

Sziasztok Újra!

 

Nos úgy alakult, hogy csütörtökön 22 órakor jött a hívás,hogy akkor vasárnap repülök, és hétfőn tudok-e kezdeni? Mivel gondolkodni sem nagyon volt időm, és erre a helyre szerettem volna már kijutni még anno ezért igen-t mondtam. Már csak egy dolog ( vagyis inkább valaki ) volt aki otthon tartott, de megoldjuk a dolgot:) Nemsokára... Így úgy alakult, hogy vasárnap repültem, hétfőn már dolgoztam is, és így nekivágtam újra, kaptam egy Litván szobatársat, és egy 2 tv-vel, kis hűtővel, és playstationnal felszerelt szobát, amihez még egy fürdő is jár. Szuppper!!! A hűtőben pedig csakis alkohol volt amikor megérkeztem, ezért vettem bele még én is alkoholt, no meg kaját is:) Ugyebár nem illik a helyi szokásokkal ellentétes dolgokat csinálni már az első napokban. Hétfőn nekiálltam dolgozni, de mivel én már megkaptam a kiképzést az előző helyen, ezért ez már könnyebben ment, és nem kellett annyit tanulnom sem, kemény alapokkal rendelkeztem. Az első héten csak 38,5 órát dolgoztam, és 1 szabadnapom volt, szerettem volna többet is dolgozni, de így alakult, majd itt legalább lehet túlórázni is. Még egyenlőre felfedezem a várost, megnéztem már a helyi ,,konditermet”, ott van az uszi is és szauna is, és egy elég korrekt havidíjon használhatom az egész kócerájt. A város és a környéke amúgy képeslapra illő hely, csodálatos!!!! Ugyebár itt a tenger, kis halászhajók, sirályok dögivel, és a helyi kis pubbok, tetszik!

Hirtelen akkor ennyi, de mostantól újra jelentkezek, és amik elmaradtak azokat a dolgokat is kiírom magamból végre.

Ciaooo

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nekiavilagnak.blog.hu/api/trackback/id/tr541910077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niklaus 2010.04.12. 13:58:44

SZIA!
ÖRÖMEL LÁTOM OLVASOM,HOGY VÉGRE SIKERÜLT A JOBB HELYRE KERÜLNÖD:)
MINT MEGFIGYELHETED NEM CSAK IGÉRET TÉNYLEG NYOMON KÖVETEM MITÖRTNIK VELED!KIVÁNOK NEKED SOK SIKERT,ÉS MINDEN JOT!
U.I. AZ ELMARADT SÜTIZÉST MINDENKÉPP POTOLNUNK KELL:)!!
VÁROM ATOVÁBBI BESZÁMOLOKAT ÜDV ROSSZASÁG:)
süti beállítások módosítása