Adósotok vagyok

2010.01.30. 18:28

 

Igen, adósotok vagyok, elcsúsztam, és nem teljesítettem az ígéretemet:(

Ez most nem mentegetőzés lesz, nem akarok és nem fogok, lustálkodtam eleget, dolgom is volt, és rengeteget utaztam, ( Velencei tó, Velence, Piliscsaba, Székesfehérvár, Győr, Kapuvár, Ausztria ) rá kell jönnöm, hogy imádok utazni:) De nagyon, de egyedül?!?! Ááááhhhhh...

De visszamenőleg mesélek még, hogy mik történtek mik értek kinnt, és elterveztem, hogy írni fogok a kinti munkavállalással kapcsolatban, hogy mire és kikre kell vigyázni. Ugyanis az én álláspontom szerint amint átlépjük a határt magyar magyarnak az ellensége lesz, de akkor ha kinnt ismeri meg az embert a másik magyart, ha már előtte is ismerte akkor kisebb rá az esély de akkor is fenáll a dolog. Érdekes lesz és sokan felháborodnak rajta, de ugyebár akinek inge nyugodtan vegye magára!!! Nos... én mentem öltözködni,

Ciaooo

A bejegyzés trackback címe:

https://nekiavilagnak.blog.hu/api/trackback/id/tr621715293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása